sunnuntai 19. helmikuuta 2012

HAASTE MUSTALTAKISSALTA

Mustakissa  laittoi minulle blogissaan tälläisen tunnustuksen. Blogihistoriani toinen tunnustus :) Kiitos Mustakissa.


Tehtävänä on
*kertoa linkin kera keneltä sai tunnustuksen

*paljastaa 7 faktaa itsestään
*laittaa tunnustus eteenpäin viiteentoista blogiin

1. Olen tosi tylsä, kuten kaikki tietävät. Tylsyyteni näkyy esim. sellaisena että en tykkää minkään sortin juhlista enkä halua itse viettää minkäänlaisia juhlia eikä minua saa onnitellakaan ikävuosien karttumisista eikä oikein mistään muustakaan. En tykkää siitä enkä tästä ja kuitenkin tykkään hirveesti siitä ja tästä.
2. Olen erakko, kuitenkin aika sosiaalinen erakko. Viihdyn  hyvin yksin touhuten omia touhujani. Mulla on kuitenkin useita hyviä ystäviä, joiden kanssa on omanlaisia touhuja,  ja muuten aika laaja sosiaalinen verkosto ;)
3. Varjelen kaikenlaisten eläinten elämää. Myyrät saavat möyhentää puutarhaani kaikessa rauhassa, jos niin haluavat. Kissani saattavat kyllä puuttua asiaan joskus ;) Kastematoja varon satuttamasta maata kaivellessani, pihalla kävellessäni loikin muurahaisten polkujen yli, autolla ajaessani pysähdyn päästääkseni jokaisen sammakon pois tieltä (ja nehän eivät mene, kuten hiiret ja muut eläimet, jäävät vain katsoa töllöttämään)
4. Rakastan myös kasveja.
5. En suutu juuri koskaan, mutta jos suutun, niin teen sen perusteellisesti. Viimeisen 15 vuoden aikana olen vihastunut kolme kertaa.
6.Olen erittäin impulsiivinen. Kun saan jonkun päähänpiston tehdä jotain, niin teen sen justiisa. En suunnittele enkä ajattele yhtään. Esim. tämän talon ostaminen:  Näimme mieheni kanssa ikkunassa myynti-ilmoituksen, ajoimme pyörillä pikku kylätietä tänne ja tulimme sanomaan, että ostamme tämän. Yhtään ei katseltu paikkoja, eikä kyselty mitään. Se kauppa oli siinä :) Myyjien poika sanoo vieläkin, ettei ole moisista talokaupoista sen koommin kuullut. Ostettiin kuulemma, kuin kengät olisimme ostaneet. (mutta kenkiäkin sentään sovitetaan) Tämä tapahtui v. 1978 Näitä impulsiivisia juttuja on viikot ja päivät täynnä :)
7. Olen stressaantunut, kaahaan stressissäni autolla ja hermoilen, ja revin karvoja päästäni, kun polkuautoilla tössötellään  edessäni. (Viittaan kohdan kolme sammakkojuttuun, niihin en hermostu) Impulsiivinen luonteeni teettäisi minulla niin paljon ja kaikenlaista, että stressaannun, kun ei kaikkea ehdi. siihen ei auta se, että joku käskee olla stressaantumatta. Niin että sellanen tapaus, jeh!

En nyt ehdi miettiä viittätoista, joille laittaisin haasteen eteenpäin. Jos joku lukijani haluaa jatkaa, niin siitä vain ottamaan tunnustus ja haaste. Toivottavasti joku jatkaa :)

2 kommenttia:

  1. Olipa hieno tunnustusten sarja. Olit osannut kuvata luonteesi vivahteet todella upeasti. Persoonallinen ihminen, näin on todettava. Hyvä sinä, Mörökölli!

    VastaaPoista
  2. Oi että minua nauratti, kun luin tätä. Oli niin hauskasti kirjoitettu:) Oli siinä tuttua luonnetta minuunkin sopien:)

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)