maanantai 9. heinäkuuta 2012

KUKKAISIA

Jokainen puutarhaa pitävä on varmaankin huomannut, että tänä kesänä kaikki kasvaa varsin suurina ja kukkivat ylenpalttisesti. Bowl of Beauty on normaali kesinä n. metrin korkuinen, nyt se on lähes minun korkuiseni. Kukat keikkuvat pääni vieressä ja ovat myös pääni kokoiset :-D


Tänä kesänä yllätti tällainen siperiakurjenmiekka. En tiennyt, että minulla näin ihanaa onkaan. Komeat värit, eikö vain? Asiantuntija tuumasi, että olisi 'Hubbard', mutta en ihan vielä nimeä kuitenkaan Hubbardiksi. Mielestäni kuvien Hubbardit eivät ihan vastaa tätä. Ei aavistusta, mistä tämä on pihalle ilamaantunut, mukavia yllätyksiä :)  Alimmassa kuvassa kukkii iris sibirica 'sugar and butter'



Mukavaa pilvipoutapäivää kaikille :)

7 kommenttia:

  1. Siperiankurjenmiekat ovat kauniita. Itsella semmonen tavallinen sininen. Sain töistä taimen, joka näytti vähän erilaiselta kun mun oma. No, sininen sekin on, mutta kukat pikkusen pienemmät.

    VastaaPoista
  2. Pilvipoutaa on täälläkin.Onpa komeita kukkia sinulla.Hyvää jatkoa sinulle ja puutarhallesi.

    VastaaPoista
  3. Kiitos samoin!
    Kaikki kasvaa isona... kyllä, jopa "mun" rikkaruohot ;)

    VastaaPoista
  4. Kauniita ovat sinun kukkasi. Pionit ovat isoja, komeita.

    VastaaPoista
  5. Upeita kukkakuvia, mun suosikit ovat nuo aliman kuvan sokerivoisekotus-iirikset!

    VastaaPoista
  6. Vau, kyllä onkin ihanan muhkeita ja kauniita kukkia!

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)