perjantai 10. elokuuta 2012

JÄNÖNAPILA, Trifolium arvense

Kiitos ulkonäköni kehuista. Nätti olen, sen tiedän. Ja kehut saavat minut lisääntymään valtavasti. Tungen kuivassa hiekkamaassa joka paikasta esiin ilahduttaakseni pihan omistajaa. Omistaja ryökäles moittii minua siitä tavastani, ja yrittää siirtää minua luonnonvaraiseen paikkaan kaiken maailman paskaruohojen joukkoon, mutta siihen en suostu. Teen loppukesällä valtavasti siemeniä, jotta saan olla taas seuraavana kesänä esillä runsaasti. Olen yksivuotinen, syksyllä kuolen, mutta perillisiä onneksi riittää.




Mutkutusta: Ohjelma taas muutti printin pieneksi, enkä saa muutettua, terv. Mörökölli

7 kommenttia:

  1. Olet tosiaan kaunotar. Täytyypä katsastaa, jos löytyisi siemeniä jostakin...

    VastaaPoista
  2. Kauniisti kuvasit tämän kaunottaren!!

    VastaaPoista
  3. Heipsistä vaan pitkästä aikaa Sirpa!
    Olen ollut blogimaailmas pausiilla jonkin aikaa ja nyt syksyn alkaessa pikku hiljaa palailen tänne kurkistelemaan.

    Ihanahan tuo jänönapila on ja kuivakukkana varsin hyvä.

    P.S. Laitoin blogiini kuvakollaasin kesän puutarhareissuista ja yhden kollaasin tein teidänkin upeasta puutarhasta. (Kyseinen postaus on viimeistä edellinen)Kerro jos et tykkää siitä, että laitoin, niin poistan sen.

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)