sunnuntai 21. lokakuuta 2012

SSSSSHHHHSSSSSH

Heippatirallaa! Julkaisen täällä nyt erään hyvin salaisen salaisuuden. Tämä on erittäin salainen blogi. Kukaan tuttavani tai läheiseni ei tiedä minun kirjoittavan blogia. En ole kertonut kenellekään. ei tiedä Ukko-kölli, eikä tiedä penskat eikä tiedä työ- tai muutkaan kaverit. Kuiskin tämän aivan hiljaa, ettei vai Ukko-kölli kuule. Niin salainen tämä on. Hsssssssh, tää on niin salainen ;)

Eilen vilahti aurinko, mutta minulla oli tietenkin työpäivä. Ehdin kuitenkin juosta pikajuoksulenkin pihalla kamera kourassa ennen töihin lähtöä ja nappasin muutaman kuvan. Syksyn värit tulivat heti auringon valossa näkyville.

Tämä on syysmyrkkylilja, Alastonimmeksi myös häntä kutsutaan, vai pitäisikö kuitenkin sanoa alastomaksi immeksi;) Siksiköhän, että se alkaa aikaisin keväällä pukata lehtiä, jotka rehottavat koko kesän ja kun ne syksyllä kuihtuu, niin kukinta alkaa. Kukat ovat siis alastomia ilman lehtiä.


Ja tässähän on tietenkin syksyn kultainen sydän


Syysastereita, tämä kuva pani taas leikkimään...

.
.Tällä kertaaa näin...

lila syysasteri

ja valkoinen syysasteri

Tämä kukka kuuluu krysanteemille. Kukat keikkuvat n. 120cm korkeudessa. Alkuun pelkäsin, että ei menestyisi täällä talven yli, mutta on nyt elänyt jo kolmen talven yli. Viime vuonna tämä kukki jouluun asti, koska ei ollut lunta. Pikkupakkasia se ei kavahda

 Myös nämä kukat ovat tuon krysanteemin kukkia.

Huomiseksikin on luvattu auringonpilkahduksia. Huomenna aion riemuita pihatöiden runsaudesta, koska kaikki on tekemättä. Ihanaa! En vastaa kännykkään, enkä edes katso sitä, ettei kukaan keskeytä riemuitsemistani. Riemuitkaa tekin, kaikki jotka tämän lukevat  :)




6 kommenttia:

  1. No, onpas tämä salainen blogi. Meidän kotiporukat kyllä tietävät mun blogin, mutta eipä heitä muorin jorinat ja kuvat kiinnosta. :) Parille työkaverille olen myös kertonut kun he eivät oo fb:ssa ja jäävät siksi hieman sivuun mun hössäilyistä.

    Kauniit syksyiset kukkakuvat! Mukavaa huomista pihatyöpäivää!

    VastaaPoista
  2. Iik, taitavaa! Minä pidän blogia kaukaisempien läheisten ja sukulaisten tähden - eli kaikki tietää ;)

    VastaaPoista
  3. Ompas salaperäistä täällä, hi!
    Ja niin kauniilla kukilla sitten onkin koristeltu tämä sun blogisi.

    VastaaPoista
  4. Ihania alastomia impejä,ja nuo asterit ovat niin hyvässä kukassa,tosi ihastuttavia

    VastaaPoista
  5. Minä olen kyllä kertonut lähes kaikille..
    Koska en kovinkaan kerro henkilökohtaisuuksia.. niin ei monikaan jaksa blogiani seurata..Muutama seuraa mutta eivät osaa kommentoida..mikä on sääli

    VastaaPoista
  6. Itselläni bloginin on .....hmm.... julkinen salaisuus.... Olen huonon salailemaan:)
    Ihastuttavia syyskaunokaisia. Riemuitaan!

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)