tiistai 6. marraskuuta 2012

TUNNUSTUS JA HAASTE

Kodin lellikit Omppu Ompukka Pompukka, Herra Hermanni Helmutti Lotti Hemmukkainen ja James The Turhanpäiväinen Vätys saivat tunnustuksen ja haasteen Mustankissan tyttäreltä tällaisen kukan kanssa.


Haasteessa edellämainittujen on vastattava tällaisiin kysymyksiin. Kirjurina toimiin muari, vaikka kaikki ovat kyllä harjoitelleet tätä kirjoittamista, niin muari on niin töykeä, ettei päästä mainittuja otuksia itse kirjoittamaan.

1. Lempinumero

Omppu: Ykkönen, minä olen kaikkein viisain ja fiksuin koko porukasta.
Hermanni: Ykkönen. Minä olen kaikkein kovin syömään koko porukasta. Sitäpaitsi minä olen kaikkein lempein ja fiksuin muutenkin.
James: Eipäs kun minun on ykkönen. Minä olen kaikkein kovin nuolemaan muarin varpaita, kun ne ovat paljaina, ja minä olen kaikkein paras tuomaan kuraa sisälle.

2. Alkoholiton suosikkijuoma

Omppu: Kerma-vesi-kermaviili-sekoitus
Hermanni: Vesi suoraan hanasta (viittaan kuvaan sivupalkissa)
James: Itse löydetty vesi. Mistä vain sitä itse sattuu löytämään. Yleensä muari pitää minua varten vesikuppia milloin missäkin piilossa. Omasta ruokapaikalla olevasta kupista en juo, yäk.

3. Lempieläin. 

Kaikki yhdestä suusta. Linnut. Istumme päivittäin tuntikausia teatterissa katselemassa lintujen teatteriesityksiä. 

4. Facebookki vai twitteri

Kaikki: Jonkun verran meitä on esitelty Facessa, muusta ei tiedetä mitään.

5. Intohimoni

Omppu: Lintuteatteri
Hermanni: ruoka ja toinen intohimoni onkin sitten ruoka, niin ja vielä jälkiruoka
James. Ukkoköllin naamanpäällä nukkuminen

6.Suosikki viikonpäivä. 

Kaikki vastaavat, että ei ole erityistä. Tietysti ne on parhaita, kun palvelijat ovat paikalla.

7. Suosikkikukka

Kaikki yhteen ääneen; Mirrinminttu

Kiitos haasteesta. Muari yrittää nyt löytää viisi blogia, joista löytyisi mahdollinen haasteen jatkaja :) 
Tillariina lla näkyy olevan karvainen kaveri profiilikuvassaa, hänestä ei olla kuitenkaan paljoa kuultu, 
Mayo lle, Kattien kanssa-blogiin, Tuijalle ja VäinölleAnjalle ja Simolle ja viides menisi Tellulle, mutta jostain syystä ohjelma ei näytä hänen blogiaan, mutta jos joku pääsee sinne, niin voisiko vinkata . Muutenkin jotain kummaa on tapahtunut. Monien blogien uudet postaukset eivät tule näkyvilleni ja minusta tuntuu, että joidenkin blogien lukijoista olen tippunut pois. Voikohan blogin omistaja poistaa siihen kirjautuneita halutessaan? Joihinkin olen kuitenkin kirjautunut uudestaan, poistakaa minut uudelleen, jos ette halua joukkoon. 

Tässä muutama kuva otuskunnan jäsenistä

Muari häiritsi teatteriesityksen seuraamista


                Omppu valmistaa nukkumispaikkaa. Paikan värit hän on valinnut niin, ettei häntä siitä heti huomattaisi. Tämä on Ompun lempipaikka, ja muari uskoo, että tämä on tietoinen valinta värien suhteen.

 Herra Hermanni tyynen rauhallisena, kuten aina.

Otuskunnan väki toivottaa kaikille lukijoille mukavaa päivää, muistattehan äänestää meitä seuraavissa otuskuntavaaleissa ;)







6 kommenttia:

  1. Kiitokset, Vennin ja Lissen puolesta! Tämähän oli hauska tunnustus! Otan kyllä haasteen pikimmiten vastaan! Kiitos!!

    VastaaPoista
  2. Mainio postaus :D! Mielestäni olet joskus ollut lukijani, mutta nyt en löytänyt sinua luettelosta. En ole poistanut sinua siitä, jotenkin muuten olet vaan hävinnyt jonnekin. Bloggerissa tapahtuu kummia...

    VastaaPoista
  3. Hauska!! Bloggerissa ei pysty poistamaan lukijoita. Olen kokeillut, kun oli joku ihme roskapostilinkki lukijana:D.

    VastaaPoista
  4. Olipa kiva vastaus haasteeseen,hi!

    VastaaPoista
  5. Kiitos haasteesta! Yritämme Simon kanssa vastata piakkoin antamaasi haasteeseen.

    VastaaPoista
  6. Kiitos haasteesta! Olisiko nyt niin, että parempi myöhään kuin aikaisin : )

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)