torstai 21. maaliskuuta 2013

VANHA IDEA


Kiitos uusille kirjautuneille, tervetuloa, toivon, että jaksatte :) Olen vähän kerrallaan käynyt tutustumassa teihin ;)

Näin Askartelin itte blogissa, miten hän oli tehnyt palkintolusikoista ihastuttavia koruja.

Mulla on ollut lusikoita uusiokäytössä mm. koukkuina helmille. Vanha idea, eikä ollenkaan omasta päästä. Tässä asiassa olen lost my style, koska periaatteinani on , että en tee toisten jo keksimää. Joskus joutuu antaan periksi :)



 Lystikästä päivänjatkoa jokaikiselle!!!

19 kommenttia:

  1. Vanhassa vara parempi :). Aika kivat on koukut!

    VastaaPoista
  2. Kauniita ovat - oli idea sitten kenen tahansa!

    VastaaPoista
  3. Kauniit koukut koruille. En ole ennen tämmöstä ideaa nähnytkään:)

    VastaaPoista
  4. Mustan Pitsin Yössä täällä Raumalla olen niitä "lusikka" koruja nähnyt... kauniita tosiaan, kuten sun koukutkin :))

    VastaaPoista
  5. Ihan saman idean olen minäkin jostain varastanut.Mulla on vaan lusikat olleet toisinpäin,enpäs ole tullut ajatelleeksi että voisi laittaa noinki...http://uuttavanhaalainattua.blogspot.fi/search/label/naulakko . Bannerissa näkyy myös lusikkataidetta :)
    Kauniit ovat sinun naulakot.

    VastaaPoista
  6. Salon Seudun sanomissakin oli just juttu koruja tekevästä lukikkataiteilijasta. kaunis korunaulakko sinulla. nuo ruusulusikat ovat niin nostalgisia, hiihto- ja juoksukilpailuista niitä sai aina palkinnoksi. käytämme niitä edelleen kahvilusikoina.

    VastaaPoista
  7. sievät koukut:) mulla ois keittiön tarvetta pikkunaulakolle ja tuommoinen olis just soppeli :)

    VastaaPoista
  8. No, voihan juku kun on hienot koukut!
    Hieno idea!

    VastaaPoista
  9. Ihan uusi idea mulle ;) Aikas kiva, heti suunnittelin kuinka ikuisuuden vanhoja palkintolusikoita voisi oikeesti hyödyntää:)

    VastaaPoista
  10. Hyvää perjantaita korumaakarille.

    VastaaPoista
  11. Voi kun kiva idea tuo lusikka koukkuna. Mulle se on ihan uus idea!! Voihan vietävä, kun olen mennyt heittämään pois kaikki palkintolusikkani!! Nyt harmittaa niin vietävästi. Noh. Maailma ja oma pää on onneksi kans ideoita täynnä:)
    Oikein oikein ihana on tämä siun blogisi!
    -Helena ja Blackie Kahden Naisen Loukusta-

    VastaaPoista
  12. Taidanpa varastaa idean, mulla nimittäin on just noita samoja lusikoita kaapin perällä.

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)