perjantai 18. huhtikuuta 2014

UUSI KEVÄTVISA KYSYMYS 7

Äkkipikaseltaan liikoja lörpöttelemättä laitan uuden visakysymyksen. Paljon on karvaisia tulokkaita, sen olen huomannut. Mikäs tämä hopealehtinen on?

 Tässä kuva siitä jouluruususta, joka kuuluu palkinnon valinnaisii. Siis juuri tämän kaivan ylös, jos voittaja tämän valitsee. Ikävä kyllä ei olekaan niin voimakkaan punainen kuin äitinsä.
Katherin Hodkin on avannut pari kukkaa ;)
 Oikein mukavaa ja rentoa pääsiäistä kaikille toivoo Mörökölli

23 kommenttia:

  1. Harmaakäenkukka. Lychnis coronaria.

    VastaaPoista
  2. Ai, minä olisin veikannut nukkapähkämö... Aurinkoista Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  3. harmaakäenkukkaa veikkaan minäkin, minulla on sitä pihalla. Rauhallista pääsiäistä!

    VastaaPoista
  4. Mulle tuli mieleen joku kaunokki, veikataan vuorikaunokki 'Alba'.

    VastaaPoista
  5. Tuossa olisi muutama vaihtoehto, mutta arvaan, että harmaakäenkukka.

    VastaaPoista
  6. Itselläni on tuota samaa pihalla. Harmaakäenkukka.
    Aurinkoista pääsiäisenjatkoa ja pitkäperjantaita.

    VastaaPoista
  7. Minä kun luulin että se on Kissankäpälä :) Hyvää Pääsiäistä Sinulle ♥

    VastaaPoista
  8. Nukkapähkämöksi veikkaisin... :)

    VastaaPoista
  9. Minä veikkaan harmaakäenkukka,minultakin niitä löytyy.Hyvää Pääsiäistä:)

    VastaaPoista
  10. Minä komppaan, harmaakäenkukka. Mukavaa Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  11. Möhässä jälleen, mutta Lychnis coronaria se on. Ihanaa kiertää puutarhaa ja löytää joka päivä jotain uutta...

    VastaaPoista
  12. Ensin katsoin, että nukkapähkämö, mutta kallistun kuitenkin harmaakäenkukkaan! Hyvää Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  13. Hyvää pääsiäistä!
    Mä en ehdi enää ollenkaan mukaan tähän visaan, kun työ sotkee kaikki hyvät harrastukset!!

    VastaaPoista
  14. Tätä lajia kasvaa myös minun kukkapenkissäni ja leviää kovasti. Harmaakäenkukka ilmiselvästi.
    Hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista
  15. En tiedä tuon nimeä, mutta kiva olisi saada tietää mitä se on. Siirsin viime kesänä sitä omaan pihaan anoppilasta, saa nähdä onnistuiko siirtäminen. Upea on tuokin jouluruusun väri!

    VastaaPoista
  16. Ei harmainta aavistusta sanoo täällä hlö joka on ihan pihalla kasveista. Varmaankin jotain kaunista siitä kasvaa :) Iloista pääsiäistä!

    VastaaPoista
  17. Olkoon hänen nimensä vaikka Elisabeth : ) Kuninkaalliselta vaikuttaa.

    VastaaPoista
  18. Ensi näkemältä tuli jokin kaktus mieleen, mutta tiedän ettei se ole se. Siis ei harmaata hajuakaan☺♥

    VastaaPoista
  19. Hei, tämä on ainoa kasvi jonka varmasti tunnistan, Harmaa käenkukka

    VastaaPoista
  20. Käenkukasta en ole kuullutkaan, joten lähden liikkeelle lampaankorvalla elikäs nukkapähkämöllä

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)