sunnuntai 28. joulukuuta 2014

MIELIKUVISSA HAAHUILUA

Hei teille,
 Kivaa, kun tuo arvonta on kiinnostanut, pelkäsin vähän ettei.

Tässä justiinsa leikin mielikuvituksilla ja satumaailmalla. Tekeeköhän kukaan muu sitä? Vaikken mitenkään usko horoskooppeihin, niin kohdalleni on sattunut monta vesimiestä, jonka kanssa mulla on tosi paljon yhteistä. Olen näet vesimies. Ainakin se tuntuu olevan meille yhteistä, että jalat ovat tukevasti ilmassa ainakin silloin tällöin. Olen ollut pienestä saakka mielikuvituksissani elävä. Ehkä se johtuu siitä, että olin yksin, oma mieli tuli kaveriksi. Onko lukijoissani vesimiehiä?

Tämänpäiväisiä kuvia katsellessani otin tämän kärryn kuvan työn alle. Lisäsin siihen vähän lumisadetta, kuten tuolla jossain sässynäpostauksessa opettelin. Opettelin taas, en opi sitä ulkoa. Helpompi olisi vain lisätä valkoisia täpliä :D Meinasin vielä yrittää lisätä lumikuningattaren istumaan kärryihin, mutta se olisi ollut mulle ylivoimaista. Olkoon tyhjät, hullut kiesit.

Tällaisia leikkejä leikin, jalat jälleen ilmassa :) Mukavaa uutta viikkoa, enää vähän on tätä vuotta jäljellä :)

17 kommenttia:

  1. Niin ,vuosi vaihtuu pian.Sinulle hyvää loppu vuotta ja aina vaan parempaa uutta.

    VastaaPoista
  2. On tuo kärry vaan NIIN ihana! Ja arvaa vaan, täällä on toinen vesimies :D

    VastaaPoista
  3. En ole vesimies, mutta olet rohkea kun kerroit että lapsena olet elännyt mielikuvitusmaailmassa. Mäkin olen. Olin yksinäinen lapsi, ei ollut lähellä muita samanikäisiä.... Jne.. Että sen verran samaa. :) Mä mietin osallistuisko arvontaan, arvon kamerakirjan kanssa, tarttisko semmosen...

    VastaaPoista
  4. Lumisissa kieseissä on jotakin romanttista ja vanahanaikasta, hienot. Hyvää Uutta Vuotta sinulle!

    VastaaPoista
  5. Täällä yksi jousimies ja kääk en tiedä passaako jousimiehet ja vesimiehet yhteen, mutta ainakin hirmuisen paljon tykkään blogista, jutuistasi ja kaikesta täällä <3

    Ihanaa uuttavuotta! <<3

    VastaaPoista
  6. Ei ihan kohdalle osu, olen kala eli heti siinä vesimiehen kyljessä. En tiedä olenko aina jalat tukevasti maassa tai ilmassa, mutta joskus on ihan kiva haaveilla ja tehdä jotain mukavaa omille valokuvilleen ym ei kovin vakavaa.
    Seuraan blogiasi ja aina joskus myös kommentoin, pidän blogistasi ja sen tyylistä.

    VastaaPoista
  7. Vesimiehen karsinaanhan tässä on tullut synnyttyä. Jalat mullassa oikein uhallaan :) Meidän äitimuori oli hurja täti ja pyöritti satuihin ja mielikuvitukseen liittyvää bisnestä. Jouduin siinä vähän turhan laskelmoiviin valjaisiin, mitä mielikuvituksen käyttööni tuli. Pitää jotenkin yrittää nähdä positiivisesti ihmisten hyvää tarkoittavat kommentit, joissa he esim. luonnehtivat piirroksiani "satumaisiksi". Kai sitä jotenkin yrittää keksiä mitä MIELIKUVITUKSELLISIMPIA keinoja itsensä vapauttamiseksi ;)

    VastaaPoista
  8. Minä olen myös vesimies, mutta olen kyllä hyvin jalat maassa tyyppi. Siis toisin sanoen sanottuna.... tavallisen tylsä tapaus.

    VastaaPoista
  9. Vähän ristiriitaista matkaa tuossa Vesimies nyt tekee, ainakin vehkeilee. Vesimiehet ovat hyvin yllätyksellistä porukkaa. Siskoni on Vesimies, ja hänellä joskus leikkaa aika yllättäen. Ja niin mennä kohellettaan jotakin! Horoskooppi kuitenkin tarkoittaa suomeksi "nousuaika" eli alunperin se on tehty sille kellonhetkelle kuin on synnytty ja silloin et olekaan Vesimies ja tuon kärryn mukaan voisit olla vaikka kaunosieluinen luova ja inspiroiva Vaaka, arvelisin.

    VastaaPoista
  10. Upeat kiesit! Mä olen jousimies, mutten ole kyllä "sellainen" ;) joten vaikea niihin on uskoa ihan täysillä, mutta pikkuisen kuitenkin... :)

    VastaaPoista
  11. Hienot kiesit! Minulla on aina ollut kova mielikuvitus:)

    VastaaPoista
  12. Satumaiset kiesit. Nuo rillat saavat kyllä kauriinkin mielikuvituksen laukalle.
    Mukavaa loppuvuotta ja lennokkaita kiesikyytejä ensi vuodelle.

    VastaaPoista
  13. Hyvin romanttiset kiesit. Sopii hyvin tuohon talviseen maisemaan.
    Vesimies on hyvä merkki, luova ja oman tien kulkija (arvaatko, että itse olen)

    VastaaPoista
  14. Kiesit on hyvin romanttiset ja niiden eteen voisin kuvitella kaksi valkoista hevosta. Kauris kun olen, niin mielikuvitusta on vain rippeiksi. Enempi toivoisin omaavani.

    VastaaPoista
  15. Hienot ja nätit kiesit, sopii hyvin lumisateeseen:) Minun sisko on Vesimies ja kyllä hänelläkin on mielikuvitusta ja paljon saa aikaan kaikenlaista kivaa. Minä olen Vaaka.
    Oikein luovaa uuttavuotta Sinulle!

    VastaaPoista
  16. Teilläkö pihalla on tuollainen kärry?
    Kylläpäs on kaunis, tuollainenhan olisi niin söötti meidänkin pihaan.. :)

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)