maanantai 5. tammikuuta 2015

JULKKISLEIKKI 4

Heipparallaa,
En kyllä voi muuta kuin ihmetellä. Varmaan tunnistaisitte henkilön yhdestä ihohuokosestakin, siltä tuntuu. Kyllä silmienväli kuuluu Jennille. Tästä Vaaleanvihreää sai 3p, Mate 2 ja Sirpa 1p.
Tässä koko kuva. 

Täytyisi varmaan laittaa vähän vähemmän tunnettuja julkkiksia. Mutta nyt laitan kuitenkin tällaisen hymyn kareen. Kenen?

Mukavaa tätä päivää, tänään taas sää suosii. Jospa minäkin pääsisin kodin ulkopuolelle ulos. Yritän ehtiä :)


16 kommenttia:

  1. Mun veikkaus Michael Monroe oikealta nimeltään Matti Fagerholm.

    VastaaPoista
  2. Ensin tuumin, että Jörn Donner, mutta pitkät hiukset, eli hih ei hajuakaan. Arja Saijonmaa... Iloista päivää. <3

    VastaaPoista
  3. Minä veikkaan Michael Monroeta, sama sumppis hymy =)

    VastaaPoista
  4. Ei se voi olla Michael, kun tummat hiukset. Mä niin diggaan häntä. No kompataan Sami Hurmerinta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kuule mietin ihan samaa Beate jo tuolla aiemmin, että voiko sen vaihtaa jos epäröi, mutta sanoisin tähän kohtaan että kuva hämää hiusten värin suhteen.... Kyllä se on Michael Monroe, joten saanko mäki vaihtaa... ;)

      Poista
  5. Tuomari eli mörökölli saa päättää. Minun eka veikkaus oli Michael ja se tuli eka vilkaisusta mieleen. Se on Michael Monroe. ☺

    VastaaPoista
  6. Michael tai Sauli, mutta tukka ei kuulu kummallekkaa ☺

    VastaaPoista
  7. Sikke Sumari tai Arja Alho. Aika vaikeaa...

    VastaaPoista
  8. Arja Alho saa minun veikkaukseni. Vautsi tuota edellistä. Olin ihan varma, etten sitä arvaa, mutta menikin ihan oikein.

    VastaaPoista
  9. Koska Mike, Sauli ja Sami tuli jo käytettyä arvaukseni on sitten vaikka Vesa Vierikko. Tämä oli hankala ja metsään meni nytkin. Jotenkin niin tuttu, mutta en vaan saanut kiinni. Googlasin kaikki Jari Kirvesniemestä Mikeen, mutta ei vaan jotenkin natsannut. Sitten kun kerrot vastauksen, tulee varmasti sellainen "tietty" olo....
    T:Mustakissa

    VastaaPoista
  10. Ei minkäänlaista aavistusta edes ja onko nainen vai mies.!?

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)