torstai 8. tammikuuta 2015

VIRKKUU

Jätän nyt vielä tuon edellisen visan pohdiskeltavaksi ainakin huomiseen iltapäivään asti. sitten kerron jotain ;)

TÄSSÄ POSTAUKSESSA  viime keväänä joskus kerroin, kuinka mun teki mieleni tehdä pitsitakki itselleni ympyräisesti virkaten. Sieltä voi käydä katsomassa, miten sille kävi ja millainen siitä tuli.

Nyt mun teki taas mieleni sellaista. Ja taas aloitin. Aloitin silloin uudenvuodenaattoiltana, jolloin olisi ollut viisaampaa tappaa vatsatautipöpöä jollain tappokonstilla. Mutta en siis tappanut ja siitähän seurasi se, mitä seurasi.  Takin alku näyttää nyt tällaiselta....jotenkin mulla on tunne, että tästäkin tulee jokin muu, aika näyttää  ;)

Olen ollut hirveän kiireinen, en ole juurikaan ehtinyt blogeja selailla enkä muutenkaan olla koneella. Nyt painun virkkaamaan. Hyvää yötä!


5 kommenttia:

  1. Kuvaa valmiista pitsitakista jään odottelemaan.....

    VastaaPoista
  2. Jaksaisimpa itsekin virkata noin isoja töitä, mutta mulla ei ole tarpeeksi kärsivällisyyttä :) Kaikki suuret suunnitelmat/aloitukset ovat jääneet toteutumatta...
    Oikein mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  3. ihanat värit ja kaunis kuvio!

    VastaaPoista
  4. Kaunis kukka polvellasi.Kivat värit ja paljon saat koukkua heiluttaa noin isossa työssä.

    VastaaPoista
  5. ihana virkkuutyö ja niistä visailuista meikäläiselle nolla pistettä. :I

    Kivaa viikonloppua. <3

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)