perjantai 1. toukokuuta 2015

VAPUNPÄIVÄNÄ PIHALLA

Hellurei,
Kiitos kaikille kommentteja heittäneille :) Kiitos myöskin onnitteluista. Itse en oikein ymmärtänyt tuosta yhtään mitään, yksinkertainen kun olen, mikä ihmeen Cision ;) No, joku on kuitenkin käynyt katselemassa ja pitänyt tuon sijan arvoisena, joten suuret kiitokset hänellekin :) Tästähän tulee mulle paineita, huh, pitäisikö mun opetella pitämään ihan asiallista, järkevää puutarhablogia, enhän minä toki moiseen pysty.
Kiitos vielä uusille kirjautuneile , tervetuloa seurailemaan :D Riemulla otan teidät vastaan.

Multa jäi nyt vappujen toivottelukin vallan vähälle. Kuvan otin toivottelua varten, se on toisessa kamerassa  ;) Mutta vappuahan voi jatkaa vielä viikonvaihteenkin, joten mukavaa jatkovappua.

Minun vappuni meni niin, että meillä oli pari lapsenlasta. Ukkokölli puhalteli ilmapalloja, minä en uskalla. Olen pamahdusyliherkkä. Minä sensijaan rullasin serpentiinejä takaisin rullille, kun lapset puhaltelivat niitä auki. Menee se Vappu niinkin ;) Säästäväisyys ennen kaikkea. Taidan rullata ne kaappiin odottamaan ensi vappua :D

Tänään sain iltapäivällä oltua vähän pihahommissa. Paljoa en saanut aikaan, mutta yhden alueen sain vähän siistittyä. Ei ollut lämmin mulla, ei....
Kuvia kyllä ottelin...
Ai niin, joku kysäisi uudesta kamerastani. Se on Pentax k-s1. Edullinen vekotin ja hyvä mulle kakkoskameraksi, joka kuitenkin on ykkönen. Tuossa on VIDEO, josta voi katsoa ja kuunnella esittelyn, jos haluaa.

Amerikankullerot ovat alkaneet kukkia. Mun lemppari keväkukkia...


 Nyt ekat valkoiset tarhakylmänkukatkin ovat auenneet

            ..Ja tuoksuorvokit

...ja Kiurunkannus 'Blushing girl'
                               ...ja etelänkevätesikko
                      Isommilta aloilta kuvia ei vielä tule otettua, nooo otin yhden.
 Ja sanomattakin lienee selvää, että mulla oli kyllä kaveri. Puutarhaetsivä James.

Mukavaa myöhäisiltaa....

17 kommenttia:

  1. Onnittelut Top-10 listaukseen, tämäkin postaus on ihanan keväinen ja hyviä kuvia hieman erikoisista kevään kukkijoista.
    Meillä kukkii vain muutama kevätkukka mutta ehkä nyt jos ilmat lämpenee nousee jotain uutta. Jamekselle myös tervehdys.....

    VastaaPoista
  2. Oi, oi miten ihana kiurunkannus! Onnea listalle pääsystä :). Puuhakasta viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Parhaimmat onnittelut blogilistalle pääsyn johdosta, hieno juttu! Teillä kukkii jo niin paljon, kullerotkin, meillä ne ovat vasta ihan pieniä, mutta ajallaan. Valkoinen kylmänkukka on kyllä kaunis! Ja tuo James, se saa kyllä aina niin hyvälle tuulelle :D

    VastaaPoista
  4. Onnea listaukseen sijoittumisesta.
    Puutarhasi kukoistaa jo kevääällä näin kauniisti.

    VastaaPoista
  5. Onnittelut niin kauniita kukkasia:)

    VastaaPoista
  6. Lonnea sijoituksesta, jollen ole vielä onnitellut! Ihana James! Voi juku, miten vehreää sulla jo on!

    VastaaPoista
  7. Kyllä ne siellä cisionissa tietää kellä on hieno puutarha :) kauniisti kukkivat kukat! Hienoja kuvia osaat ottaa.

    VastaaPoista
  8. Lämpimät onnittelut. Ainakin minä tykkään blogistasi juuri tällaisena, tuskin listauksen vuoksi tyyliä kannattaa muuttaa.
    Amerikankullero on kyllä aivan ihana. Ei ihme, että siitä tykkäät. James nukenvaunuissa on kerrassaan mainio kuva. Ja minulla on ollut tuollaiset nukenvaunut lapsena. Isoveljeni teki niistä mäkiauton, mikä kyllä suretti minua kovasti.

    VastaaPoista
  9. Wau, enpä ole ennen nähnyt Amerikankulleroa, kaunis!

    VastaaPoista
  10. Niin kaunista! Hyvin teidän James löytää kaikenlaiset paikat huilata. Puutarhaetsivälläkin on varmasti kovasti hommia.

    VastaaPoista
  11. Mukava on touhuta kaverin kanssa, kukapa sitä nyt yksinkään.. :))

    VastaaPoista
  12. Wau, taas tuli monta kasvia hankintalistalle: amerikankullero on varsin sievä, valkoinen kylmänkukka jäätävän kaunis ja tuoksuorvokki niin kaihoisan kaunis. Älä ihmeessä muuta bloggaustyyliäsi, sillä persoonallinen otteesi on juuri se syy, miksi täällä on aina niin kiva käydä. Onnittelut vielä minultakin listasijoituksesta!

    VastaaPoista
  13. Onnittelut! Ei kannata tyyliä muuttaa, täällä on niin mukavan rentoa tekstiä ja kauniita kuvia upeasta puutarhastasi!

    VastaaPoista
  14. Kyllä sulla siellä on jo näin keväälläkin niin paljon kauniita kukkia kukkimassa!
    Kylmänkukasta tykkään tosi paljon!
    Ja tosta sun puutarhaetsivästä mä tykkään eritoten tosi paljon!
    Onnea sulle myös multa!

    VastaaPoista
  15. Onnittelut minultakin! On todella hienoa, kuinka paljon ihmiset lukevat näitä blogeja! Ja varmaan ottavat oppiakin. Täällä Vappu meni myös lapsenlapsen kanssa pyörällä ajo opettelussa. Kyllä oli jännää!

    VastaaPoista
  16. Hei! Löysin blogisi tuolta Cisionin listan kautta, ihana puutarha sinulla :) Kysyisin hieman jälkikäteen tuosta jouluruususta, muutama postaus sitten kerroit, että peität jouluruusut jollakin ämpärillä tms. Peitätkö kukat koko siksi ajaksi kun on lunta? Ilmeisesti otat sitten pois kun lumet sulaa..? Itsellä on jouluruusut vasta hankinnassa ja olen ottanut selvää niiden hoidosta :)

    VastaaPoista
  17. Houkutteleva tuo kaariportti. Kiehtovia nuo tilanjakajat. Monta kaunista kukkaa.

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)