maanantai 13. helmikuuta 2012

OISKO JO HIEMAN KEVÄTTÄ?

Kiitos taas mukavista kommenteista. James on tosi tyytyväinen jos on päässyt Minnamarikan työpaikan "televisioon"  esittelemään itseään. Hän on heti läsnä, jos tulee vieraita, haluaa aina olla esiintymässä ja huomion keskipisteenä, joten juuri paikallaan on.

Karoliina toivoi puutarhakuvia luomaan inspistä. Olen tosi kehno löytämään kuvattavaa ja vielä huonompi löytämään ottamistani kuvista mitään. Nyppäsin tähän muutaman tuolta Gallerian puolelta.

Olen ollut koko talven puutarhaunilla. Nyt alan hieman havahtua. Mulla on kasa puutarha- ja kasvikirjoja olkkarin pöydän alla aina. Ne ei ikinä jouda olemaan kirjakaapissa. Nyt olen jo hieman alkanut selailla niitä, joten kaipa se innostus puutarhaan taas herää.

Psssssst....huvittaisko arvonta, luulen, että siihen tulee huomenna yksi vaihtoehto lisää ;)
 Klik, klik!


Tässä muutama alkukesäinen kuva



Ja vielä

 

 

Iirikset on suuressa suosiossani. Varsinkin Germanicat. Niissä on valtavan hyviä tuoksuja. Niistäkin tähän muutama kuva, kun oli valmiina.
Ekana Louvois, tokana Rozy. Toisessa rivissä ekana Susan Bliss ja tokana Niebelungen. Kolmas rivi kaksi nimetöntä. Seuraavaksi Vibrant Rose ja Gingerbread man. Ei nyt tällä kertaa enempää.


 

 

 


5 kommenttia:

  1. Kolmas kuva alhaalta on kuin pieni keiju.Hurmaava. kevättä on kuvasi täynnä.

    VastaaPoista
  2. Ah ja voih, miten KAUNIS puutarha!!!Iloista Ystävänpäivää!

    VastaaPoista
  3. Onhan ihania kuvia puutarhastasi! Nuo iirikset varsinkin valloittavia. Jokohan minun iirikseni tänä kesänä yltäisivät kukkaloistoon...

    VastaaPoista
  4. Kiitos ihanista kuvista, niin valtavan rehevää ja kukkivaa. Iirikset ovat myös minun lempikukkia. Viime kesänä hankin muutaman lisää Särkän perennataimistolta jossa on aivan valtava valikoima.

    Tuo valkoinen on aivan erityisen kaunis.Niebelungen ja Vibrant Rose, pitääpä laittaa nimet muistiin...

    Hyvää Ystävän Päivää jälkikäteen Puutarha Ystäväni!

    VastaaPoista
  5. Koukkasin tänne Tuijan kodin ja puutarhan kautta. Löytyipä täältä nimi yhdelle mun iirikselle, se on tuo ensimmäinen Louvois, ja näkyy sulla olevan toinenkin samanlainen iiris, tuo kuudes mummojen pitkälahkeisten alushousujen värinen. Nämä kaksi tuli ihan salaa mun kukkapenkkiin, kun luulin istuttaneeni tumman liilan ja liila/valkoisen. Kyllä mulla loksahti leukaperät painovoiman ansiosta viime keväänä polviin, kun nuo alkoi kukkimaan. ;D

    VastaaPoista

Kiitän vierailustasi ja kommentistasi jo etukäteen. Ilahduttavaa, että jaksoit kommentoida :)